Bir Zamanlar Çocuktuk

Çocuk olmak ne güzel şeydir! Tekerlemeler öğrenip, dişlerimizi çürütünceye kadar şeker yemek vardı ilgilerimiz arasında. Şimdiki sıkıntıların, dertlerin hiçbiri yoktur o yıllarda. Ödevi yapmadım, öğretmen kızacak ya da en fazla derdimiz ekmek parasının üstünü aşırdığın için iki çift duyacağın azardır.

Nereden çıktı şimdi bu duygusallık, bu duygu seli derseniz eğer; çok sevdiğim Emrah Şatıroğlu'nun çektiği bir videodan geldi aklıma. Sizlerle bu videoyu paylaşmak istiyorum. Videoda çocukluk görüntüleri eşliğinde bize farklı bir mesaj vermeye çalışmış. Çok da güzel olmuş.

Emrah' la Young Guns 1.1 sürecinde tanışmıştık. En beğendiğim adaylardan biriydi kendisi. Nitekim Anadolu Üniversitesi' nde yapılan Marketing Anadolu Kulübü' nün düzenlediği Kampüste Marketing organizasyonunda yaklaşık 550 kişi tarafından yapılan oylamada 5 grup içinden sıyrılıp birinci olmayı başaran grubun üyelerinden biriydi kendisi. Bir gün çok daha başarılı olacak buna yürekten inanıyorum. Yaptığı şeyi yürekten yaptığına inandığım nadir insanlardan biri o da. Bugünkü yazımız da size ithafen yazılmış oldu Sevgili Emrah Şatıroğlu.
O kadar güzel bir iş olmuş ki hak ettiniz ama (:
Kaçtım ben. İyi geceler...
Betül KARA
01:09
7 Haziran 2010, Pazartesi

Yorumlar

  1. Bunun için nasıl bir dönüş yapabilirim bilemedim. Ancak çok hoşuma gittiğini ve beni ne kadar onure ettiğini en iyi şekilde anlatmanın bir yolunu arıyorum.

    Sanırım basitçe olacak ama çok teşekkür ederim.

    Hemde çok çok...

    Süpersin!

    YanıtlaSil
  2. Benim için çek bir film ödeşelim :D

    YanıtlaSil