Bugünlerde reklamlara takmış olabilirim. Ford'un iğrenç reklamlarından sonra Fiat yüzümü güldürmüştü ki son 1 aydır yazısını yazmak isteyip yazmadığım Christian Dior reklamına sonunda sıra geldi.
Bu reklamda yine Hulu Plus'ta karşıma çıktı. Hatta şaşırdım bile. Normalde Hulu'nun target yaparak reklamları çıkarması lazımdı. Sanırım reklam Lost izlerken filan çıktı karşıma. :D Pek kel alaka bir hedef kitle belirlemesi geldi zira reklamın sıklığı fazla değil.
Neyse reklama dönecek olursak, biraz depresif biraz sanatsal biraz sıradışı bir şey var karşımızda. Daha önceki Secret Garden 2012'den biraz daha creepy diyebilirim. Ama yine de izletiyor, sevdiriyor kendini kereta. Bunun sebeplerinden biri de kullanılan Depeche Mode' un Behind the Wheel parçasının etkisi olması kuvvetle muhtemel. Zaten bir önceki filmi izleyen herkes ben bu şarkıyı bir yerden çıkarıcam diyebilir. 1980'lerin efsane grubu 2000 doğumlu gençlere gururla yeniden sunuluyor.
Normalde bu reklamı TVde izlediğinizde hiçbir yerde DIOR yazmıyor. Merakla izliyorsunuz ki son karede inciden yapılma bir lorgnette CD karşınıza çıkıyor ve sonra çakıyorsunuz köfteleri. O klasik Dior siyah beyazlarını, d-i-o-r harfli çantalarını vs. vs.
Ben reklamda en çok bir markanın kendine bu kadar güvenli olmasını sevdim. Dünya para döküp reklam çektiriyorsunuz Allah'ın Versailles'lerinde sonra da logonuzu bile koymuyorsunuz bir kenara köşeye. Cık cık...
Hiç biz türklerin aklı alacağı iş değil. Enayilik(!) valla.
Neyse efendim şarkının uzun versiyonunu dinlemek isteyenler için şuraya buyrunuz...
creepy: Ürpertici, garip
lorgnette: Elle tututan eski tarz gözlüğe verilen ad. Opera dürübünü olarak da geçiyor.
Yorum Gönder