Kişilik Envanteri Yaptım!



Kariyer.net'in ücretsiz bir servisi var. D.I.S.C. Kişilik Envanteri. Çok eskiden beri bilmeme rağmen bu sabah gelen mail ile ben de yapayım dedim.

Aşağıda gördüğünüz maddeler benim özelliklerimi oluşturuyormuş.
Vallahi okudum da çalışırken sinir bir insan oluyorum sanırım. Kendimden korktum sonucu okuduğumda : D
Bazı maddeler var cidden enteresan geldi. İşbitirici ve otoriter, sert ve agresif olabilir demiş mesela. Doğru demiş cidden. Biraz da burcumun özelliğinden midir nedir, iş yaparken çok titizleniyorum. Baştan savma iş yapan insanlarla çalışıyorsam sinirlenebiliyorum. Sonra biraz ön planda olmayı seven karakterim ortaya çıkmış. Bu özelliğim biraz törpülendiğini düşünüyorum. İşte kişilik envanterim. Eh banane bundan derseniz haklısınız ya; yine de blogumu takip eden beni merak eden varsa böyle bir insanmışım bilin istedim (:


Girişimci, iş geliştirici, değer katıcıdır.
Önemli kararlarda yer almak, lider olmak ister.
Sonuç odaklıdır, hızlı karar alır.
Sorumluluk taşır, direkt hareket eder ve konuşur.
İşbitirici ve otoriterdir; hatta bazen sert ve agresif olabilir.
İşleri hızlandırır, kolaylaştırır.
Katılımcıdır, göz önünde olmayı, meydan okumayı sever.
Fırsatları iyi değerlendirir, rakiplerini karşışına alabilir, rekabetçidir.
Başkalarının düşüncelerini önemser son kararı kendisi verir.
Olması gerektiği yerde her zaman bulunur.
Başkalarının kendisini dinlemesini ister.
Konsantrasyonunun kesilmesini istemez.


Not: Görsel pek hoşuma gitti. Sam Amca'nın I want you posterine benzettim :D


Betül KARA
6 Temmuz 2011, Çarşamba

Yorumlar

Yorum Gönder