Bazen Vazgeçmektir Kazanmak!- Make Let it Go

Yaklaşık yarım saattir 10 satırlık paragraflar yazıp yazıp siliyorum. Seni anlayan birini bulmanın ne kadar zor olduğunu yazmak istemiştim. Ben bulduğuma inanıyorum. Bir zamanlar öyle birini bulamayacağımdan korktuğum anları hatırlıyorum da, ne kadar şapşalım. İçinizde en ufak ümit varsa eğer onu bulacağınıza dair, inanın. Önünde sonunda buluyorsunuz. Hem de en uygunsuz hayat dönemeçlerindeyken.



Son bir aydır içimi rahatsız edecek bir hisle boğuşuyorum. Hani bir iş vardır yamak zorunda olduğunuz ama bir şekilde eliniz hiç değmemiştir ve o işi bitirmemiş olmanın verdiği bir huzursuzluk hissi vardır ya insanın içinden atamadığı. İşte tam o his var içimde. Çok sevdiğim canım saydıklarımdan birisi için. Bir türlü atlatamıyor, bir türlü bırakamıyor işin ucunu. Saplantı haline getirmiş, uzun süreli alışkanlığını. Alışkanlıklarımızı aşk zannetmek! Ne büyük yanlış! Aşk, sevgi çocuk oyuncağı haline getirilecek bir şey değil ki. Ne zamandır aşk, Facebook' ta beraber fotoğraf paylaşmak oldu? İlişki durumunu güncelleme oldu?


Ben ne zamanki bırakabilmeyi öğrendim o zaman her şey yoluna girdi. Ne zaman vazgeçebilmeyi, hayata devam etmeyi kafaya koydum yollarım kendiliğinden açıldı. Yollarımızı biz kendimiz tıkıyoruz aslında.

Yazdıklarım tam da şu an böyle bir durumda olanların karşısına çıkar umarım. Bir işaret gibi gelir belki tam zamanındaki bu karşılaşma. Satırlarıma Şems'in aşağıdaki sözleri ile son vermek istiyorum.
"Hakkın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine, teslim ol. Bırak hayat sana rağmen değil seninle beraber aksın. Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?"
Mutlu günleriniz olsun...


WARNING: I've just started to write English posts. Please give some mercy :) 

Aproximetely for 30 min. I deleted my paragraphs again and again. I want to write about how difficult to find someone really understands you. I believe that I found the one. Once I had no hope to find him. Silly me! If you have a little hope to find someone really understands you, just believe it. Sooner or later you will find.



I've felt disappointed for a couple month. I was so sorry for someone who is really important for me. He can't make ''let it go''. It sometimes looks like obsession. I think our routines look like real love! I don't think love works on Facebook.

I know that everything goes ok when I make ''let it go'' in my life. My way opens by itself when I stay cool. In fact we obstruct our ways so many times.



I hope that you who need this, will read my words. Maybe you think this is a sign for you to make it, to let it go. I want to end my ridicilious words with one of my favourite Sems-i Tabrizi's principles.

"Instead of resisting to changes, surrender. Let life be with you, not against you. If you think "My life will be upside down" don't worry. How do you know down is not better than upside?"
See you guys...

Yorumlar

Yorum Gönder