gecenin şarkısı - I want to hold your hand

Her gece yatmadan önce müzik dinlemeyi oldum olası çok sevmişimdir. O sebeple zaten bir gecenin şarkısı paylaşımım söz konusu bir süredir. Saatlerine dikkat eden gece geç saatlerde olduğunu görecektir zaten.

Bu #geceninşarkısı na gelecek olursam Beatles'ın I want to hold your hand' i olsun istedim. Ama ben bu nefis şarkının Across the Universe filmindeki versiyonunu paylaşmayı yeğledim bugün. Bilare bu film hakkındaki görüşlerimi de paylaşacağım inşallah. Zira mutlaka izlemeniz gerektiğini düşündüğüm bir film kendisi.


 


WARNING: I've just started to write English posts. Please give some mercy :) 

I always love to listen music just before sleeping. For a while I was sharing my favourite songs under song of night as tag.

Tonight' s #songofnight is Beatles' I want to Hold your Hand from Across the Universe Soundtrecks. I also want to share my comments about this great movie. I highly recommend this movie.

Yorumlar

Yorum Gönder