New York’ ta Nereleri Gezip Görmeli

New York’taki 2. yılım doldu bile. Bu zaman kadar ne diye hiç yazmadım burası ile ilgili bilmiyorum. Sanırım ben içinde yaşadığım için gerek hiç duymadım buna.

Siz siz olun New York’a gelmeden önce mutlaka bir bilene danışın. Bu şehir para harcamanız için tasarlanmış gibidir. Eğer neyi nereden nasıl ucuza halledeceğinizi bilmiyorsanız çok fazla para harcayabilirsiniz.
Öncelikle nasıl bir turistsiniz? Buna cevap verelim bir kere.
Mesela lokal yemekleri yeyip sokakta insanlar nasıl yaşıyor’u merak edenlerseniz şimdiden valizinizin ilk parçası hazır olsun. Rahat birer pabuç.

Sonra gastronomi ve geziyi birleştirmek istiyorsanız iyi miktarda bir parayla gelin derim. NY güzel yemekler yemek için paha biçilmez bir şehir. Üstelik burada tadamayacağınız dünya mutfağı yok gibi bir şey.  Ama derseniz ki ben sevmem öyle garip garip yemekler, alışık olduğum şeyleri yemeliyim, o zaman birkaç Türk mutfağı yemeği restaurantını burada bulacaksınız.
Sadece turistik yerleri gezerim ben sokakta bir pizza attım mı yeter diyenlerdenseniz eğer nerenin girş bileti ne kadar nasıl ucuza getirirsiniz bu giriş ücretlerini, bunu bir bilene danışın ya da bu yazı dizisini takip etmeye devam edin.
New York’a kadar yol tepip vizemi de almışken bir yere daha uğrarım derseniz onun cevabı da burada “Yakın Yerler” rehberinde.
Alışveriş tursitiyseniz uygun fiyata marka kıyafetleri nerede bulacağınız da önemli bir soru işareti tabi. Hepsini ama hepsini burada bulacaksınız.
Paramızı biriktirip uygun uçak biletlerimizi hazırlayalım. Tanıdığımız birkaç arkadaşımıza rahat bir 2-3 ay önceden haber verelim ve güzel New York tatilini bekleyelim.
Bu yazı işinize yarar da NY’de bana bir kahve ısmarlamak isterseniz mail adresim betulkarayildiz at gmail nokta com ;)
Not: Bütün bunlara kafa yoracak değilim bana kişiye özel tur ayarlayın diyorsanız bir mail atmanız yeterli olacak. 
Not-2: Bu yazı daha önce Kadınım Mutluyum Geziyoruz bölümünde yayınlanmıştır.

Yorumlar

Yorum Gönder