İstanblog' ta bir Betül var!

Yeni Rakı sponsorluğunda düzenlenen Bi Büyük Fest için düşenlenen İstanblog Fotoğraf sergisine gönderdiğim fotoğrafım seçilmiş. Pek mutlu oldum. Bakın bir de böyle çerçevelemişler. İstanblog logosuna bayıldım sonra. Tebrik ediyorum buradan kim yaptıysa.

Hayır en enteresanı daha bu senenin başına kadar rakının tadına bakmış bir insan değildim. Yeni Rakı'nın hiçbir organizasyonunu kaçırmaz oldum. Gören de kırk yıllık bağ var sanacak aramızda. Önce Yeni Rakı ile ilk kitabım basılmış oldu :D Şimdi de fotoğrafım ilk defa bir sergide yer alacak. Yeni Rakı zaten birçok insan için lovemark olabilmiş bir marka o ayrı. Ancak şu son aktiviteleriyle bizimle birlikte bir şey yapıyor olması, inanılmaz etkileyici. Tüketicisine direkt dokunabilmek, üstüne hiçbir aksaklık yaşatmadan böyle büyük organizasyonlar düzenlemek her babayiğitin harcı değil.

Yeni Rakı sen bizim her şeyimizsin. Ama ben o mezelerden de yemek istiyorum. Ne mezesi derseniz eğer; şuraya bir göz atın derim :P

Betül KARA
18:42
26 Haziran 2010, Cumartesi

Yorumlar

Yorum Gönder